czwartek, 30 maja 2013

Nareszcie obiecywane zmiany!

Prosiłam, upraszałam, czasem wręcz błagałam o nowe logo na bloga, o zaprojektowanie stronki, ale zawsze coś stało na przeszkodzie. Wreszcie cierpliwości mi zabrakło, bo za niedługo minie rok od powstania bloga, a nic się nie zmienia, tylko od czasu do czasu postów przybywa, choć też wcale nie w porażającym tempie... Postanowiłam zmian dokonać sama, bez niczyjej pomocy.

Od tej chwili Monisiowe DIY przeprowadza się z całym dotychczasowym dorobkiem do MONAfaktury!


Wszystkich zainteresowanych dalszymi moimi poczynaniami w dziedzinie szycia (bo tu się akurat nic nie zmienia) zapraszam na nowego bloga. Stary będzie jeszcze jakiś czas funkcjonował, po czym w odstępie kilku dni najpierw zostanie ustawione przekierowanie na MONAfakturę, a następnie zostaną usunięte wszystkie posty i cały stary blog.

Liczę po cichutku, że wszyscy, którzy byli ze mną do tej pory nie zawiodą i będą mnie czasami odwiedzać :)

Pozdrawiam gorąco i do rychłego!
Od dziś -
MONAfaktura :)

2 komentarze:

Każdy, nawet bardzo króciutki komentarz, bardzo mnie ucieszy :-)