niedziela, 2 czerwca 2013

Już niedługo :)


Jeszcze przed północą na


Zapraszam :)

5 komentarzy:

  1. już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli nie dotrwam do północy, a wiele na to wskazuje, to jutro z pewnoscią do ciebie zajrzę:)))

    Aaaa, no i nie wiem czy tylko ja tak mam, ale te łamigłowki, które masz na bocznym pasku, zawieszają mi przeglądarkę i albo sama się wyłącza albo nagle odmawia posłuszeństwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łamigłówki usunięte :) na drugim blogu ich już nie będzie, nie widzę sensu ich publikowania :)

      Usuń
  3. A ja jestem 1 minutkę przed północą ...więc jeszcze poczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Monika gratulacje widzialam cie w burdzie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy, nawet bardzo króciutki komentarz, bardzo mnie ucieszy :-)